اصلی همکاری دستگیری قاتل سریالی اخبار حوادث

اصلی: همکاری دستگیری قاتل سریالی اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث مادرزن در کما است ، دخالتهای خانواده همسر مرد افغانی، او را دست به چاقو کرد

ساعت 3 بعد از ظهر دوشنبه 9 مرداد، مأموران کلانتری 132 نبرد از درگیری خونین داماد خانواده با همسر و مادرزنش در خیابان هاشم آباد خبر دارشدند.

دخالتهای خانواده همسر مرد افغانی، او را دست به چاقو کرد/ مادرزن در کما است

عبارات مهم : ایران

ساعت 3 بعد از ظهر دوشنبه 9 مرداد، مأموران کلانتری 132 نبرد از درگیری خونین داماد خانواده با همسر و مادرزنش در خیابان هاشم آباد خبر دارشدند.

کشور عزیزمان ایران نوشت: مأموران بعد ازحضوردر محل اتفاق با جسد زن جوان وپیکرخونین و نیمه جان مادرش مواجه شدند. بدهید ترتیب زن میانسال به بیمارستان هفتم تیر انتقال یافته شد و عنوان جنایت به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام شد.

با حضور بازپرس ایلخانی و تیم بررسی صحنه جرم، مرد افغان که درمحل واقعه دستگیرشده بود به بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: دو ماه قبل پدر زن و مادر زنم ازافغانستان به کشور عزیزمان ایران آمدند که البته از همان روز بدبختی های ما شروع شد. آنها مدام به ما خبر می دادند و از ما می درخواست کردند که به کشور عزیزمان ایران بیائیم. اوایل مخالفت کردم ولی اصرارهای آنها مرا وادار کرد که با زن و دو فرزند دو و سه ساله ام به کشور عزیزمان ایران بیاییم.

مادرزن در کما است ، دخالتهای خانواده همسر مرد افغانی، او را دست به چاقو کرد

برای این سفرقاچاقی هم مجبور شدیم نفری یک میلیون و 500 هزار تومان به قاچاقچیان پرداخت کنیم.بالاخره حدود سه ماه قبل به کشور عزیزمان ایران آمدیم و از همان موقع مشاجرات مان شروع شد. پدر و مادر زنم دیگر من و نوه هایشان را نمی خواستند. آنها می درخواست کردند کاری کنند که من و فرزند هایم از کشور عزیزمان ایران برویم و دخترشان اینجا ماندگار شود. با سپیده که صحبت می کردم او موافق بودن با من بود ولی دو کلمه که با پدر و مادرش حرف می زد نظرش عوض کردن می کرد. درجریان درگیری ها 4 بار پدر زنم مرا با چاقو زد و چندین بار برادر زنم مرا به باد کتک گرفت. ازترس ووحشت شب ها در پارک می خوابیدم. درنهایت تصمیم گرفتم به سفارت افغانستان در کشور عزیزمان ایران بروم و از آنها کمک بخواهم.اما کارمندان سفارت ازمن درخواست کردند با پدر زنم به آنجا برویم.

به همین خاطر صبحگاه امروز با پدر زنم به سفارت رفتم و آنجا کمی با او صحبت کردند.وقتی از پدر زنم جدا شدم او به محل کارش رفت و من به منزل آمدم.از همسرم خواستم وسایل را جمع کند تا به افغانستان برگردیم که مادرزنم دوباره دخالت کرد و سپیده هم با اصرار گفت می خواهد کشور عزیزمان ایران بماند. باهم بحثمان شد و فرزند ها که ترسیده بودند به منزل همسایه ها رفتند و من از شدت خشم ابتدا مادرزنم را با چاقو زدم و بعد از آن همسرم را. هنگامی که چشمم به چاقوی خونی افتاد عنوان را به همسایه ها خبر دادم.

ساعت 3 بعد از ظهر دوشنبه 9 مرداد، مأموران کلانتری 132 نبرد از درگیری خونین داماد خانواده با همسر و مادرزنش در خیابان هاشم آباد خبر دارشدند.

به دنبال بیانات متهم جوان درحالی که مادرزن او در کما به سر می برد و وضع جسمی خوبی ندارد، بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد.

واژه های کلیدی: ایران | فرزند | خانواده | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار