اصلی همکاری دستگیری قاتل سریالی اخبار حوادث

اصلی: همکاری دستگیری قاتل سریالی اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی از پرسشها مالی تا سرپیچی سیاسی، پشت‌پرده چیست؟ ، خداحافظی دسته جمعی از جمنا

جمنا آمد تا مدلی مستمر و پایدار جهت کارتشکیلاتی نیروهای ارزشگرا باشد و در ابتدای کار نیز با ابهت ظاهر شد ولی نیروهای شاخص آن در یکسال گذشته یکی بعد از دیگری با

از پرسشها مالی تا سرپیچی سیاسی، پشت‌پرده چیست؟ ، خداحافظی دسته جمعی از جمنا

خداحافظی دسته جمعی از جمنا/از پرسشها مالی تا سرپیچی سیاسی، پشت پرده چیست؟

عبارات مهم : سیاسی

جمنا آمد تا مدلی مستمر و پایدار جهت کارتشکیلاتی نیروهای ارزشگرا باشد و در ابتدای کار نیز با ابهت ظاهر شد ولی نیروهای شاخص آن در یکسال گذشته یکی بعد از دیگری با گرفتن مسئولیت های اجرایی راه خود را از این مجموعه جدا می کنند.

به گزارش نامه نیوز؛جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چندماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تشکیل شد تا نبض مسابقه ها را در دست گیرد ولی در عمل به میدانداری در اردوگاه اصولگرایی اکتفا کرد. هر چند این مجموعه توانست تعدد نامزدهای اصولگرا را با مدیریت دستوری خود به نامزد واحد برساند ولی نتیجه ای که کسب کرد شکست بود.

شکستی که هزینه های سنگینی در پی داشت. قالیباف به سران جمنا خروشید و پرچم نواصولگرایی علیه آنها به دست گرفت. جبهه پایداری صراحتا ادغام شدن در جمنا را منتفی اعلام کرد، جبهه پیروان خط امام و رهبری خواستاری طراحی مدل جدیدی از کار تشکیلاتی جریانی شد و جامعه روحانیت نیز تلاش کرد سکوت پیشه کند و دیگر نامش در اخبار و تحلیل ها با جمنا گره نخورد.

از پرسشها مالی تا سرپیچی سیاسی، پشت‌پرده چیست؟ ، خداحافظی دسته جمعی از جمنا

چنین رویه ای ادامه یافت تا آنکه اعلام شد جمنا در قالب ساختاری تازه می خواهد احیا شود. در روزهایی که همه منتظر رونمایی از «جمنا جدید» بودند، دو خبر پرسشها مالی و استعفای لطف الله فروزنده از هیأت رئیسه و شورای مرکزی جمنا این شائبه را تقویت کرد که مباحث اعلامی با واقعیت های عملی مطابقت ندارند.

یحیی آل اسحاق پرسشها مالی جمنا را تأیید کرد و گفت «چون فعلا ایام انتخابات نیست که نیاز به فعالیت پررنگ باشد، قرار است با گرفتن حق عضویت مبالغی جمع شود تا خرج و مخارج ها گذران شود، جهت نخستین گام اخذ مبالغ هم از اعضای شورای مرکزی شروع شد.»

جمنا آمد تا مدلی مستمر و پایدار جهت کارتشکیلاتی نیروهای ارزشگرا باشد و در ابتدای کار نیز با ابهت ظاهر شد ولی نیروهای شاخص آن در یکسال گذشته یکی بعد از دیگری با

بر همین اساس بعضی عنوان استعفای لطف الله فروزنده را به عنوان پرسشها مالی جمنا مرتبط کردند و بعضی نیز بالاگرفتن اختلافات درونی را عامل این اتفاق دانستند ولی سید محمدرضا میرتاج الدینی عضو علی البدل شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب هر دو گانه یادشده را رد کرد و گفت: این عوض کردن و تحولات در شورای مرکزی جمنا به میزان وقت گذاری افراد مربوط هست، یعنی افرادی که کارهای اجرایی به دست گرفتند و فراغت کافی جهت فعالیت سیاسی تشکیلات ندارند کنار می روند تا کسانی که فراغت دارند کارها را دنبال کنند.

مهدی چمران نایب مدیر جمنا نیز ضمن تأیید صحبت های میرتاج الدینی اضافه کرد: لطف الله فروزنده و حسین فدایی مدت هاست در جمنا مسئولیتی ندارند، آقای فدایی مسئولیتی در بیت رهبری گرفت آقای فروزنده نیز همراه او به آنجا رفته هست. همچنین جوکار و روستاآزاد نیز دیگر در جبهه مردمی مسئولیتی ندارند.

در واقع چمران با این صحبت به جدایی چهار صورت شاخص از جبهه مردمی نیروهای انقلاب را رسما اعلام کرد ولی این آخر ماجرا نبود احمد کریمی اصفهانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه از حضور نیافتن سه عضو این حزب (محمدنبی حبیبی، لاله افتخاری و فاطمه رهبر) در جلسات شورای مرکزی جمنا خبر داد. همین حرف او این شائبه را در ذهن افکارعمومی تقویت کرد که موتلفه ای ها نیز از جمنا جدا شدند. البته بلافاصله محمدنبی حبیبی دبیرکل موتلفه در مقام براق سازی برآمد و گفت «هیچ اختلافی وجود ندارد، بنای موتلفه شرکت نکردن در جلسات جمنا نیست، هروقت از ما دعوت کنند در جلسات شرکت می کنیم».

از پرسشها مالی تا سرپیچی سیاسی، پشت‌پرده چیست؟ ، خداحافظی دسته جمعی از جمنا

هرچند دبیرکل موتلفه خواست وجود اختلاف ها را کتمان کند ولی عضو دیگر این تشکل سیاسی اعلام کرد تا زمانی که جمنا مجوز رسمی فعالیت نگیرد، موتلفه از همکاری با آن پرهیز دارد.

واژه های کلیدی: سیاسی | مرکزی | جبهه مردمی نیروهای انقلاب | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار