اصلی همکاری دستگیری قاتل سریالی اخبار حوادث

اصلی: همکاری دستگیری قاتل سریالی اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری خانواده در سینمای کشور عزیزمان ایران سیاهی لشکر شده است است / هرمز هدایت

بازیگر و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما گفت: اگر بازیگران و صورت های معروف با اظهار نظر بخواهند جواب همدیگر را دهند شاید به جایگاه بازیگران بر می گردد و به شک

خانواده در سینمای کشور عزیزمان ایران سیاهی لشکر شده است است / هرمز هدایت

هرمز هدایت: خانواده در سینمای کشور عزیزمان ایران سیاهی لشکر شده است است

عبارات مهم : تئاتر

بازیگر و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما گفت: اگر بازیگران و صورت های معروف با اظهار نظر بخواهند جواب همدیگر را دهند شاید به جایگاه بازیگران بر می گردد و به شکل مسابقه غیر سالم در آمده، حالت نمایشی دارد و زیاد جهت دیده شدن است.

هرمز هدایت بازیگر و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما در گفت و گو با میزان، راجع به فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: در حال حاضر در اثری فعالیت ندارم و این مسئله به دلایل مختلفی از جمله نوع نقش، متن آثار و عنوان مالی بر می گردد. بازیگران زیادی که سال ها سابقه فعالیت داشتند اکنون کم کار یا بدون کار شده است اند و از این اوضاع گلایه مند هستند.

وی افزود: گلایه ها و شرایط بنده زیاد و بدتر است به این علت که من یک سری توقعاتی دارم و متن هایی مد نظرم است که اگر بخواهم خودم بسازم پرسشها عدیده به لحاظ فنی و مالی وجود دارد و اگر بخواهم جهت کسی بازی کنم طبیعتاً متنی برایم ارسال می شود که ابتدا متن و بعد از آن نقش را بپذیرم که این اتفاق نمی افتد.

این بازیگر راجع به نقش فیلمنامه ها در حضور پیشکسوتان در یک اثر اظهار کرد: در فیلمنامه باید نقش مناسب جهت این افراد گنجانده شود. ۱۵ سال پیش جهت بازی از من دعوت شد و راجع به متن اثر و پرداختن به نقشی با سن اوج در متن باکارگردان و نویسنده صحبت کردم و اعتقاد آن ها این بود که مخاطب ما جوانان هستند که من برایم تعجب آور بود چون در هیچ کجای دنیا این گونه نیست.

فیلمنامه هایی که در حال حاضر ارائه می شود خوب نیست و در درون آن ها نقشی نیست که مناسب باشد. مسئله مالی نیز وجود دارد که از نظر من اگر نقش پذیرفته شود طبیعتا همراه با آن ممکن استمسائل مالی حل شود ولی مهمترین مسئه در هر صورت نقشی است که مناسب حضور یک پیشکسوت باشد به خاص هنگامی که سابقه ای پشتش باشد نمی تواند در هر نقشی بازی کند.

کارگردان “زیر گنبد کبود” به خرید نقش ها به وسیله بازیگران در سینما و تئاتر اشاره کرد و افزود: اگر پرسشها روی ضوابط باشد و با کارشناسی پیش رود چنین چیزهایی اتفاق نخواهد افتاد ولی متاسفانه در تئاتر مافیا حاکم شده است است و در سینما نیز از گذشته وجود داشت. تئاتر شکل تجارت پیدا کرده و اوضاع بدی شکل گرفته است.

حضور سوپراستارها با دستمزد اوج از سینما به تئاتر و مسائلی از این دست در فضای سینما و تئاتر باعث می شود آدم از کار دلزده شود. تخصص مهم من کارگردانی و تئاتر است هنگامی که بخواهم کاری را کارگردانی کنم اگر بگویند یک سوپراستار جهت نقش گزینش کن و ۳۰۰ میلیون به او بده و همچنین به خودم هم پیشنهاد بازی دهند و این قدر پول پیشنهاد دهند قطعا نمی پذیرم. من همواره در طول دوره فعالیتم با پرسشها غلط در عرصه بازیگری و کارگردانی مقابله کرده ام و حرفم را به کرسی نشانده ام.

خانواده در سینمای کشور عزیزمان ایران سیاهی لشکر شده است است / هرمز هدایت

وی راجع به بنیان خانواده در آثار سینمایی بیان کرد: خانواده شکل سیاهی لشکر در آثار پیدا کرده هست. این جمله را گاها می شنوم و شنیده ام که می گویند فلان بازیگر جهت نقش پدر مناسب است در حالی که پدر در این صورت و با این تصور ظاهر می شود در حالی که پدر باید شخصیت باشد و شناسنامه داشته باشد.

هدایت راجع به اظهارنظر بازیگران و صورت های معروف راجع به پرسشها متفاوت خاطرنشان کرد: اگر اظهارنظر هنرمند در مباحث اجتماعیباشد وظیفه اش است که بیان کند ولی اگر بخواهد از مسئله ای تخصصی صحبت کند باید علم آن را داشته باشند. اگر با اظهار نظر بخواهند جواب همدیگر را دهند شاید به جایگاه بازیگران بر می گردد و به شکل مسابقه ای ناسالم در آمده، حالت نمایشی دارد و زیاد جهت دیده شدن است.

بازیگر و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما گفت: اگر بازیگران و صورت های معروف با اظهار نظر بخواهند جواب همدیگر را دهند شاید به جایگاه بازیگران بر می گردد و به شک

واژه های کلیدی: تئاتر | سینما | فعالیت | بازیگر | سینمای | بازیگری | خانواده | سینمایی | بازیگران

خانواده در سینمای کشور عزیزمان ایران سیاهی لشکر شده است است / هرمز هدایت

خانواده در سینمای کشور عزیزمان ایران سیاهی لشکر شده است است / هرمز هدایت


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار