اصلی همکاری دستگیری قاتل سریالی اخبار حوادث

اصلی: همکاری دستگیری قاتل سریالی اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات می‌خواستند کی‌روش در جام جهانی سرمربی تیم ملی نباشد! / اسلامیان

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: چند سال پیش عده‌ای مصمم بودند کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی نباشد! 

می‌خواستند کی‌روش در جام جهانی سرمربی تیم ملی نباشد! / اسلامیان

اسلامیان: می درخواست کردند کی روش در جام جهانی سرمربی تیم ملی نباشد!

عبارات مهم : ایران

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: چند سال پیش عده ای مصمم بودند کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی نباشد!

به گزارش مهر، محمود اسلامیان راجع به اوضاع تیم ملی جهت مسابقه های جام ملت های آسیا عنوان کرد:استاد دانشگاهی داشتیم که می گفت ۹۰ درصد موفقیت یک مدیر موفق، گزینش های خوب هست. این عنوان در همه موارد اجرایی به شکل دقیق مصداق دارد. خوشبختانه چنین روندی را به عینه در فوتبال کشور عزیزمان ایران دیدیم.

وی ادامه داد: سه چهار سال پیش بود که افرادی مصمم بودند کی روش در جام جهانی سرمربی تیم ملی نشود ولی خوشبختانه با حمایت صورت گرفته او در کشور عزیزمان ایران ماند و نتیجه های این عنوان را در میدان روسیه به عینه دیدیم. تیم ملی فوتبال با اقتدار به جام جهانی افزایش کرد و در این مسابقه های هم افتخار آفرید. به دنبال آن،پیام های مقام معظم رهبری باعث افتخار و مباهات جامعه فوتبال شد. فوتبال به عنوان یک الگو جهت حل پرسشها اقتصادی مورد بحث قرار داده شد و در نهایت دل مردم عزیزمان در آن مقطع زمانی شاد شد. لذا این نشان می دهد که اعتقاد فدراسیون فوتبال و اعتماد به کارلوس کی روش درست بود.

می‌خواستند کی‌روش در جام جهانی سرمربی تیم ملی نباشد! / اسلامیان

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از همان ترکیه که آن مسئله جهت ریاست محترم فدراسیون فوتبال به وجود آمد، کلیات بحث مربوط به سرمربی تیم ملی مورد توافق صورت گرفت. کی روش خواسته هایی دارد که این خواسته ها به صورت کلی مربوط به تیم ملی و فوتبال کشور عزیزمان ایران هست. او هیچ گاه خواسته شخصی نداشته است و عمدتا موارد مورد بحث او به تیم ملی برمی گردد.

وی تاکید کرد: در همین حال، هنوز خیلی رقبای ما مراحل اولیه را جهت گزینش سرمربی خود را طی نکرده اند. تاکید می کنم هیچ جای نگرانی راجع به تیم ملی وجود ندارد. عنوان مربوطه هم به زودی به جمع بندی نهایی می رسد و تیم ملی طبق برنامه تنظیمی با اقتدار راهی جام ملت های آسیا می شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: چند سال پیش عده‌ای مصمم بودند کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی نباشد! 

اسلامیان خاطرنشان کرد: در راه موفقیت تیم ملی، فدراسیون همه تلاشش را کرده و بعد از جام جهانی مذاکرات متعددی میان رییس فدراسیون فوتبال و آقای کی روش صورت گرفت. جزییات مربوطه هم طی هفته های گذشته مورد بحث قرار گرفته است و در این باره اطلاع رسانی مورد نیاز صورت خواهد پذیرفت.

واژه های کلیدی: ایران | سرمربی | فوتبال | جام جهانی | سرمربی تیم ملی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار